- Seriøse i måten de jobber på, og leverer til avtalt tid

hamang-terrasse-55SGP Varmeteknikk leverte en rekke produkter til 69 nye leiligheter i Sandvika, Hamang Terrasse 55.

Vi leverte alt fra trinnlydsplater til gulvvarmesystem, prefabrikerte skap med trådløs styring, radiatorer og varmluftsvifter i garasjeanlegg.

Utførende rørlegger for Hamang Terrasse var Oslo VVS Service AS, og valgte å benytte seg av SGPs produkter.

– Vi har hatt et samarbeid med dem i veldig mange år, og opplever alltid god service. Om noe er galt så kommer de og retter opp med en gang, samtidig som de alltid finner gode løsninger. Trenger vi noe, så løser de det fort, og vi anbefaler de absolutt videre, forteller Flemming Olsen i Oslo VVS Service AS.

SGP Varmeteknikks produkter viste seg å være det rimeligste alternativet, og tidsbesparelsen på å kjøpe prefabrikerte kombiskap fremfor å gjøre det selv, ble stor.

Seriøse og punktlige

BWH Gulvavretting AS la trinnlydsplater levert av SGP.

– Vi har jobbet med dem på flere prosjekter, og de er 100 prosent bra. De er seriøse i måten de jobber på, leverer til avtalt tid og fått bedre og bedre tilgjengelighet på produktene for hvert år, sier daglig leder i BWH, Jan Kjetil Bekkelund.